1862942.jpg

Cebicin keittiö vietti eilen 2-vuotispäivää!
Kiitos kaikille täällä vieraileville ja kommentoiville, ilman teitä tätä ei kyllä olisi enää olemassa.

Kahteen vuoteen mahtuu paljon kokkailuja ja kokeiluja, melkein 250.000 kävijää, lukemattomia positiivisia kommentteja ja jotain vähän ilkeitäkin kommentoijia. Ystäviäkin olen tätä kautta saanut ja erityisesti Herkkusuusta perheineen on tullut läheisiä. Välillä on syöty eineksiä ja välillä hienosti ulkona.  Blogistaniaan on syntynyt tänä aikana ruokablogeja kuin sieniä sateella, osa on jatkanut eteenpäin ja osa on lakkautettukin jo. Ja Joensuun ravintolamaailmakin on muuttunut. Onneksi vain parempaan suuntaan koko ajan. Tiedätte mistä puhun ;)

Oma elämä on kokenut paljon muutoksia viimeisen 2 vuoden sisään, on sattunut paljon hyvää mutta paljon huonoakin. Tästä kaikesta kuitenkin ollaan selvitty ja toivottavasti myös vähän vahvempia ollaan kuin pari vuotta sitten. Nopeasti tämä aika kuitenkin tuntuu menneen, mutta välillä tuntuu ettei mitään ole saanut aikaiseksi :D Opiskelut junnaa paikallaan ja nykyinen palkka ei kyllä kovin paljoa mieltä lämmitä. Blogi sentään porskuttaa tasaiseen tahtiin eteenpäin. Ainakin miun mielestäni, en mie teidän mielipiteestä ole ihan varma :D

Taitojen kehittymisestä en tiedä, mutta ainakin asetteluun ja koristeluun olen yrittänyt kiinnittää alkuaikoja enemmän huomiota. Astiasto on kasvanut tasaisesti ja jotain aarteitakin olen löytänyt tai saanut.
Olen huomannut itsessäni pienen nostalgiaryöpyn, kiinnostus karjalaisia perinneruokia kohtaan on syttynyt vahvempana kuin koskaan ja olen entistä ylpeämpi juuristani. Olen taas ruennut haikailemaan niiden ruokien perään, joita 2v sitten blogia perustaessani vannoin olevani ikäni syömättä :D Blogini alkusanoihin pääset tästä

Ainakin se on varmaa, että jatkan kokkailua ja bloggailua edelleen ja toivottavasti jaksatte täällä vielä jatkossakin käydä lukemassa ja erityisesti kommentoimassa sähläyksiäni. Ainut pyyntöni kuitenkin olisi, että pitäisit ne loukkaavat mölyt mahassasi. Tämä on minun blogini, minun makuuni harrastuspohjalta laitettuja.
Muiden blogien innoittamana avaan teille piakkoin oman keittokomeroni kuvien avulla.
Ehkäpä tässä alkaa myös osittain blogin ansiosta tulleiden kilojen karistus.

Toisaalta tekisi mieli pohtia paljon enemmänkin syntyjä syviä, mutta riittäköön tämä tällä kertaa. Nyt suuntaan nauttimaan rakkaiden ystävieni seurasta ja Joensuun yöelämästä.